Wie zijn wij?

“Je kunt de richting van de wind niet veranderen, maar wel de stand van je zeilen.”

Quick-personeel is in 2018 opgericht als een uitzendbureau. De jaren ervoor heeft Quick zich als bemiddelingsbureau voortgezet, na veel aanvragen van medewerkers met de juiste kwaliteit en ervaring, hebben de directieleden van Quick de beslissing genomen om als uitzendbureau te opereren.

Quick is niet de grootste maar wel de beste in zijn vakgebied. Dit doen wij door teams te hebben die zich richten op hun vakgebied in de gezondheidszorg.

Wij investeren graag in onze medewerkers en organisaties waarmee we samen werken. Veel ondernemers richten zich op het buitenwereld. En zorgen voor meer klanten leads etc. Wij zijn hier de tegenovergestelde wij richten ons op onze wereld.

Betrouwbaar partner? Wij zijn graag een betrouwbare partner voor u. Zo beschikken we over de NEN 4400-1 certificeringen wat iedere 6 maanden wordt geïnspecteerd en gehandhaafd en de SNA keurmerk.

Dit wilt niet zeggen dat betrouwbaarheid een feit is. Graag laten we dit u ervaren.

Informatie

Quick

Quick is opgezet door en met zorgverleners. Wij willen het verschil maken en laten zien hoe het moet! Een voortgang van een jeugdige is voor ons belangrijker als dat iemand op de groep staat. Bij ons staat er niet iemand op de groep maar een professional! Waar kies jij voor? De directieleden van Quick hebben jaren ervaring op het werkveld, hierdoor kunnen we sneller een match vinden.

Acute hulp; per direct beschikbaar

Na dat de managers zijn overeengekomen met het papierwerk is het tijd voor PRAKTIJK!

Wij zullen u een aantal formulieren versturen met de vragen over de doelgroep en de zorgaanbod. Hier uit halen wij dus informatie die wij nodig hebben om te kijken wie de geschikte personeelsleden zijn. Zo nodig komen een van onze regiomanagers kijken om inzicht te krijgen wat precies de vraag is. Op moment dat dit rond is zullen we x aantal personeelsleden selecteren op uw organisatie(afhankelijk van uw aanvraag en grootte van de organisatie). Dit zijn de personeelsleden die een melding zullen krijgen op moment dat er een dienst aanvraag binnenkomt. De aanvraag kunt u doen via een handige software. Na deze proces heeft u zelf ook geen vraagtekens meer met wie komt er vanuit de uitzendbureau? hoe zal hij functioneren? Dit doen wij ook om de voortgang van de hulpvraag te vorderen hoe beter de personeelsleden de hulpvrager kennen, hoe beter hij/zij hem kan helpen. Als er steeds een onbekende komt is, stoppen de vragen niet. Dit geeft nog extra druk aan uw medewerkers en dat komt weer bij de manager die ook heel veel te doen heeft. Gelukkig kennen wij onze vak en vinden het ook leuk! Wil jij weten wat Quick voor jou kan betekenen?

Neem snel contact op met een van onze managers.